Tuesday, September 15, 2009

Open Email aan Dockx Rental

Ik heb deze brief geschreven wegens een paar vragen die ik aan Dockx Rental had. 

 

To: Dockx Rental Belgie

 

Subject: Benodigde papieren om te huren

Goedemorgen, 


Ik heb een vraag voor u over de benodigde papieren om een auto bij u te huren. 
Gisteren had ik een auto bij u gereserveerd en tot mijn verbazing werd het me geweigerd omdat ik geen Belgisch Rijbewijs had. Ik ben een Nederlander, met een Nederlands rijbewijs en een Nederlands Paspoort. Ik had een auto nodig en nu moest ik dus 6 uur rijzen met het openbaar vervoer in plaats van 3 uur. Daar was ik heel erg ontstemd over, zoals u misschien kunt voorstellen. 
 
Daarom heb ik een tweetal vragen aan u:

  • Kunt u mij uitleggen wat de redenen zijn dat mijn rijbewijs niet werd geaccepteerd terwijl op uw website duidelijk staat vermeld dat een Europees rijbewijs goed is.(http://www.dockx.be/nl/dockx-rental/veelgestelde-vragen.html#afhalen)
  • Kunt u mij ook uitleggen waarom een Europees Paspoort niet geaccepteerd word, aangezien we allemaal in de Europeesche Unie zitten en vrij vervoer van personen en goederen hebben. 

Ik wacht uw antwoord met interesse af. 

Met Vriendelijke groet, 

Jaap Willem van de Plasse

No comments:

Post a Comment